zondag 13 januari 2013

Voornemens

Toen was het opeens 2013 en waar ik niet van de goede of minder goede voornemens ben leek het me toch een goed plan om iets meer verhaaltjes en foto's te posten! Er werd nog veel genaaid in 2012, een stippenbroek voor bess (van een oud vest van mij) . We kregen een nieuw nichtje, genaamd Sophie waarvoor we nog van alles voor in elkaar naaide. Ik maakte verjaardagsjurkjes en rokjes ( omkeerbaar en zo schattig) voor de meiden. We vierden groot feest, Bess werd 1 en Pien alweer 3. Voor sinterklaas borduurde ik voor t eerst in m'n leven, met als resultaat een vilten vertelkabouter. Ik maakte nog wat kadootjes voor andere lieve kindjes! Een voorbeeld daarvan is het traditionele sloerie rokje voor Kiki die alweer 2 werd!
En 2012 werd afgesloten met een eigengemaakte agenda voor t nieuwe jaar!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten