woensdag 22 juni 2011

Uit de nog niet zo oude doos!

Leuk vind ik 't zeker, netjes ben ik niet, creatief denk ik wel en met het inzicht zit het ook wel aardig! Tips krijg ik van mijn lief. Inspiratie van Mme Zsazsa en haar ijverige vriendinnen!
Zonder lessen of patronen ben ik tot op heden gekomen tot de volgende zaken (en meer)!
Enkel kinderspul, die zijn tenslotte niet zo kritisch en hebben het lijf en de souplesse nog een beetje mee! Het levert leuke huwelijkse taferelen op.
Knabbellief; zwaar perfectionistisch
Hert ; zuigt het hele spul uit haar duim en komt er nog best een eind mee, tot ergenis en gepaste trots van haar lief!
Leerpunt van de eeuw: Mooie foto's maken bij goed licht is een must! (En ik kan u vertellen dat het een sneu leerpunt is als je in het bezit bent van een HBO fotografie diploma en dit soort werk hebt afgeleverd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten